Servis a revize

Servis a revize

Technická podpora

Zákazníkům je k dispozici servisní dispečink, který zajišťuje technickou podporu včetně záručního a mimozáručního servisu. Dispečink je v provozu v pracovní dny 7:00 – 15:30 hod.

Kontaktní údaje:

e-mail: servis@jimi.cz
telefon: 517 330 220

Pro zákazníky, kteří mají se společností JIMI CZ, a.s. uzavřenou servisní smlouvu, je servisní pohotovost k dispozici 24 hodin denně bez omezení 365 dní v roce. 

Servisní smlouva zahrnuje pravidelné revize systémů, servisní prohlídky a funkční zkoušky, dále zvýhodněné obchodní podmínky a především neomezenou servisní pohotovost. Máte-li zájem o tuto službu, kontaktujte nás.

 
Součástí realizace je kontrola shody instalace s projektovou dokumentací, montážními pokyny výrobců zařízení, platnými normami a předpisy. Na revizi zařízení je uživateli vydána výchozí revizní zpráva.

Ceník prací a služeb

č.Popis položkyCena MJ
1Hodinová sazba za pracovní výkon v pracovní dny 7:00 – 15:30 hod600,-Kč/hod
2Hodinová sazba za pracovní výkon mimo pracovní dobu900,-Kč/hod
3Náhrada cestovného při použití vozidla14,-Kč/km
4Náhrada času technika na cestě400,-Kč/hod
5Projekční práce990,-Kč/hod
6SW práce –  instalace OS, upgrade SW, HW, testování, konfigurace, instalace ovladačů, diagnostika závady apod.1.500,-Kč/hod
7SW práce – úprava a vývoj SW aplikací2.000,-Kč/hod
8Změna v programu na žádost uživatele provedena vzdáleným přístupem; EZS (PZTS)500,-Kč/kpl
9Školení990,-Kč/hod

Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Platnost ceníku je od 1.1.2020.

Vyhrazeno právo změny Ceníku prací a služeb v souvislosti s růstem inflace.